wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin
Kontakt
Hity sklepowe
Zmiana języka
PolskiAngielski

Regulamin

Regulamin sklepu
 
Regulamin zakupów .
Sklep internetowy, działający pod adresem www.pasmanpol.pl, prowadzony jest przez firmę MASSIVE DYNAMIC AG Polska sp z o.o. Wola Batorska 468,32-007 Wola Batorska nip 6832095818

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.pasmanpol.pl lub meilem na adres mobo@ceti.com.pl , po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.
3. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT.
4. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
5.Dla towarów  wysyłanych poza granicę RP każdorazowo ustalana jest cena wysyłki,doliczana do ceny towarów.
6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
7. Czas realizacji zamówienia:
Przesyłki dostarczane są do Urzędu Pocztowego  :
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - w ciągu 3dni od zaakceptowania zamówienia
b) w przypadku zamówień opłacanych przelewem- w ciągu 3dni od zaksięgowania przelewu na konto sklepu.
Przesyłki dostarcza Poczta Polska lub  firma spedycyjna
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia Poczty Polskiej  . Zadaniem pracowników sklepu jest dostarczyć przesyłkę do przewoźnika w ustalonym terminie. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata w określonym przez regulamin przewoźnika czasie, prosimy o kontakt, zajmiemy się reklamacją.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane zdarzeniami losowymi:
    * awarie dostępności do sieci internet
    * awarie sieci energetycznych
    * kataklizmy,katastrofy,itp.
8. Płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przy odbiorze: należność pobiera przedstawiciel firmy dostawczej.
  Pobranie dotyczy tylko przesyłek dostarczanych na terenie Polski,
- przelewem bankowym na konto sklepu,
- przesyłki towarów poza granicę RP - przedpłata na rachunek bankowy sklepu po uzgodnieniu warunków
- osobiście, odbierając zamówienie w siedzibie firmy.
9. Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki -wzór j/n.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.
Zwracany towar należy odsyłać lub dostarczyć do siedziby MASSIVE DYNAMIC AG Polska sp z o.o. Wola Batorska 468,32-007 Wola Batorska razem z otrzymanym paragonem fiskalnym lub wraz z fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
9. Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne powinien odesłać towar z otrzymanym paragonem fiskalnym lub wraz z fakturą albo przesłać zdjęcie reklamowanego towaru na adres mobo@ceti.com.pl
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika Poczty Polskiej lub kuriera Protokołu Reklamacji.
Reklamacje przyjmowane są w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki przez Klienta.
10. Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem formularza rejestracyjnego sklepu internetowego jest:MASSIVE DYNAMIC AG Polska sp z o.o. Wola Batorska 468,32-007 Wola Batorska

2. Dane osobowe Użytkownika zbierane są przez Administratora danych osobowych za pośrednictwem formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie pasmanpol.pl w celu realizacji zawartej z nim umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz w celach:

  •           realizacji usługi „Newsletter”, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;
    •          marketingowym Administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
    •          przesyłania informacji handlowej, pod warunkiem wyrażenia odpowiedniej zgody (art. 6 ust. 1 lit a) RODO.

3. Padanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne w celu zawarcia umowy ze Sprzedawcą, Sprzedawca przetwarzać będzie dane osobowe jedynie w zakresie i celu wynikającym z zawartej umowy. Padnie danych w celach marketingowych, usługi newsletter oraz przesyłania informacji handlowej jest dobrowolne.

4. Odbiorcami danych osobowych będą: (1) podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Sprzedawcy w celu obsługi witryny pasmanpol.pl, oraz podmioty świadczące usługi dostawy.

5. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane będą przez okres trwania umowy oraz po jej ustaniu, do czasu przedawnienia roszczeń, a w przypadku danych zgromadzony w celach marketingowych do czasu cofnięcia udzielonej zgody.

6. Użytkownikowi, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także prawo do przenoszenia danych.

7. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych, Użytkownik może zwrócić się do Sprzedawcy z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

................................................                                                 ......................, dn. ......................

................................................

................................................

imię, nazwisko i adres konsumenta

                                                                                                                                                                                            .........................................

..........................................

..........................................

..........................................

nazwa i adres przedsiębiorstwa

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr ... zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towaru/usługi ……………………………………………

..............................

   podpis konsumenta



Rachunek bankowy dla przelewów krajowych :
Santander
70 1090 1665 0000 0001 0403 4073

Rachunek bankowy dla przelewów zagranicznych:
Kod Swift:    WBKPPLPP
PL  75 1090 1665 0000 0001 2160 5339

Informacja o plikach cookies.

    Serwis korzysta z plików cookies.
    Pliki cookies (tzw. 'ciasteczka') stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
    Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
    Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
        tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
        utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: 'sesyjne' (session cookies) oraz 'stałe' (persistent cookies). Cookies 'sesyjne' są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). 'Stałe' pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
    Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
    Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

 
 
 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu